محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، با نماینده گان موسسات تطبیق کننده عرضه خدمات صحی دیدار کرد

rasooli_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۲ - ۱۳:۵۱
MOPH

در این نشست، عرضه خدمات صحی به همه شهروندان کشور به طور یکسان، استخدام افراد جدید، پرداخت معاشات به طور یکسان، هماهنگی بهتر و سایر موارد مورد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، با اشاره به اهمیت عرضه خدمات صحی با کیفیت و معیاری به تمام شهروندان، از نماینده گان موسسات تطبیق کننده خواست تا در این راستا توجه جدی نموده و خدمات صحی بهتر را به مردم کشور ارائه نمایند.

همچنان محترم وزیر صحت‌عامه، برعلاوه عرضه خدمات صحی معیاری برای هموطنان  از نمایندگان موسسات تطبیق کننده خواست تا یک کاپی از تفاهم نامه‌های خود را تا چند روز آینده با وزارت صحت‌عامه شریک نمایند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۸
Background image

مسوولان ریاست عمومی اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان سازمان صحی جهان در مورد ایجاد و سیستم سازی دیتابیس این ریاست صحبت نمودند

ریاست عمومی اکمال تخصص وزارت صحت‌عامه از مدت شش ماه به این سو همراه با تیم دیتابیس ریاست عملیاتی سازمان صحی جهان WHO بالای سیستم سازی دیتابیس این ریاست کار نموده است که خوشبختانه اخیراً. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۵:۰
Background image

رییس دعوت و ارشاد وزارت صحت‌عامه با کارمندان ریاست صحت‌عامه بغلان صحبت نمودند

محترم مولوی محمد قاسم حقانی رییس دعوت و ارشاد وزارت صحت‌عامه، با هیآت همراه شان در نشستی با کارمندان ریاست صحت‌عامه ولایت بغلان پیرامون دعوت و ارشاد، تبلیغ و توصیه های دینی صحبت نمودند.. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۵
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی کار کردهای ریاست هماهنگی ارتباط ولایات این وزارت را بررسی نمود

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، قاری معتصم باالله توریال رییس هماهنگی ارتباط ولایات وزارت صحت‌عامه در پرزنتیشنی کارکردها، پیشنهادات و چالش‌های این اداره را به رهبری وزارت صحت. . .

BACK TO NEWS