محترم داکتر قلندرعباد با مسوولان سازمان همکاری کشورهای اسلامی در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

rasooli_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۲:۴۵
MOPH

در این دیدار معاون دبیرکل سازمان همکاری کشورهای اسلامی در امور بشری، فرهنگی، اجتماعی و نماینده خاص سرمنشی این سازمان در افغانستان، آقای طارق بخیت رئیس اجرایی کمیسیون مستقل حقوق بشر این سازمان، نوره الرشود، مدیر اجرایی سازمان توسعه زنان (WDO) در کشورهای عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی، افنان الشعیبی، ثقلین جاوید معاون اجرایی کمیسیون مستقل حقوق بشر (OIC)، محمد سعید العیاش رئیس دفتر OIC، سیف الله خان مدیر بخش سیاسی و توفیق احمد مدیر مالی و اداری شرکت داشتند.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، ضمن خوش آمدید به مسوولان سازمان همکاری کشور های اسلامی بر حمایت و همکاری این سازمان در بخش صحت تاکید کرد و همچنان وضعیت صحی افغانستان را به اطلاع هیآت اعزامی نیز رساند.

 درعین حال، دبیرکل سازمان همکاری‌کشورهای اسلامی، آماده گی وهمکاری این سازمان را در بخش صحت با افغانستان در حمایت از آشیانه های صحی، تغذیه و سایر زمینه‌ها نیز اعلام کرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۲۸
Background image

کار ساخت یک مرکز صحی در ولایت لغمان تکمیل و به بهره برداری سپرده شد

 این مرکز صحی در ولسوالی علیشنگ ولایت لغمان در قریه گونه پال خندلی افتتاح شد که با کمک آن مشکلات صحی ساکنان این منطقه برطرف خواهد شد.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۶:۱۳
Background image

رییس بخش تغذی‌عامه با رییس صحت‌عامه کنر و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و گفتگو کرد

داکتر محمد وزیر حامد رییس بخش تغذی‌عامه وزارت صحت‌عامه، در سفرش به ولایت کنر با قاری مظفر خان مخلص رییس صحت‌عامه این ولایت و مسوولان موسسه تطبیق کننده عرضه خدمات صحی این ولایت دیدار و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۹
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی کار کردهای واحد مراقبت های جدی ( ICU ) این وزارت را بررسی نمود

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، داکتر جواد جهید آمر مراقبت های جدی وزارت صحت‌عامه و تیم همراه شان در پرزنتیشنی کارکردها، پلان های آینده، اهداف و مقاصد، پیشنهادات، چالش‌ها و راه. . .

BACK TO NEWS