دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده‌گان ملل متحد، سازمان صحی جهان و یونیسف

Panah_moph
شنبه ۱۴۰۱/۲/۳۱ - ۲۰:۴
دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با نماینده‌گان ملل متحد، سازمان صحی جهان و یونیسف

شنبه، ٣١ ثور ١٤٠١

داکتر قلندر عباد سرپرست وزارت صحت عامه، امروز با نماینده‌گان ملل متحد، سازمان صحی جهان و یونیسف در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار روی تقویت همکاری های مشترک این نهادها با وزارت صحت عامه و بهبود عرضه خدمات صحی بهبود و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست وزارت صحت عامه، چالش ها و نیازمندهای سکتور صحت را با این نماینده‌گان شریک نموده و خواهان همکاری های بیشتر آنان به خصوص تقویت خدمات صحی اولیه در ساحات دوردست، فراهم سازی زمینه تدوای امراض سرطان، تقویت خدمات واکسیناسیون در ساحات دور دست، تداوی معتادان مواد مخدر گردید.

داکتر عباد هم‌چنان بر شفافیت و حسابدهی در عملکرد موسسات بین المللی تاکید کرده و از این نماینده‌گان خواست تا وزارت صحت عامه را در این راستا همکاری همه جانبه نمایند.

هم‌چنان نماینده‌گان این نهاد بر همکاری مشترک شان با رهبری وزارت صحت عامه تاکید کردند و در راستای شفافیت و حسابدهی وعده همکاری داد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۲۴
Background image

وزیر صحت عامه با مسوولین کشور مالیزیا دیدار کرد

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، در دفتر کارش با رئیس آسیای مرکزی و جنوبی خانم شازلینا زین العابدین و آقای راملان عبدالملک مشاور دفتر نخست وزیر وزارت امور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۵:۱۴
Background image

کار اعمار شفاخانه ۲۴۰ بستر ولایتی سمنگان آغاز شد

کار اعمار این تعمیر به اثر سعی وتلاش رهبری وزارت صحت‌عامه و حکم مقام محترم ریاست الوزراء و مقام ولایت سمنگان صورت گرفته است.

بعد از درخواست ریاست صحت‌عامه ولایت سمنگان به خاطر ارتقاء. . .

BACK TO NEWS