نظارت و بررسی از سوی ریاست صحت‌عامه بلخ در این ولایت

rasooli_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲ - ۱۲:۴۷
MOPH

تیم مدیریت صحت محیطی ریاست صحت‌عامه بلخ از ۱۹ باب دوکاکین که شامل برگر فروشی، رستورانت ها، کله پزی‌ها ٬ سوپر مارکیت‌ها و یک باب کلوپ عروسی می‌شود نظارت و بررسی نمودند.

 در این نظارت، نظافت این دوکا کین نسبتاَ خوب بوده و هدایات لازم صحی در قسمت نصب جالی به خاطر جلوگیری از عبور و مرور حشرا ت،  تهیه یونیفورم منظم، اخذ کارت صحی برای کارمندان وعدم استفاده از غذاهای باسی یا شب مانده به مسوولان آنان داده شد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۵
Background image

معین عرضه خدمات صحی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی با داکتر رسول خان نظری رییس صحت‌عامه ولایت غزنی و نماینده گان اداره یونیسف و دفتر جک (JACK) در دفتر کارش دیدار و. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۳:۵۱
Background image

معین پالیسی وانکشاف با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

محترم داکترمحمد حسن غیاثی معین پالیسی وانکشاف صحت وزارت صحت‌عامه، در نشستی با نماینده گان دفتر حوزوی سازمان صحی جهان و اداره یونیسف در افغانستان در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی اساسی یوخ دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی اساسی یوخ که در ولسوالی فرخار این ولایت موقعیت دارد دیدن نمود.

در این. . .

BACK TO NEWS