محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی کار کردهای ریاست هماهنگی ارتباط ولایات این وزارت را بررسی نمود

rasooli_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۳:۵۵
MOPH

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، قاری معتصم باالله توریال رییس هماهنگی ارتباط ولایات وزارت صحت‌عامه در پرزنتیشنی کارکردها، پیشنهادات و چالش‌های این اداره را به رهبری وزارت صحت‌عامه تشریح نموده و خواهان رسیده گی به چالش‌های این ریاست از سوی رهبری این وزارت گردید.

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی، ضمن اسمتاع به کارکردهای ریاست هماهنگی ارتباط ولایات وعده سپرد که به خاطر رسیده گی و حل چالش‌های این ریاست اقداماتی را که لازم است انجام خواهند داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۱:۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی اساسی یوخ دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی اساسی یوخ که در ولسوالی فرخار این ولایت موقعیت دارد دیدن نمود.

در این. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۱۰:۱۵
Background image

وزیر صحت‌عامه در تخار از آسیب دیده گان سیلاب های اخیر در این ولایت دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در ادامه سفرش به ولایت تخار از آسیب دیده گان سیلاب های اخیر در این ولایت دیدن نمود.

در این دیدارمحترم وزیر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۹:۴۸
Background image

وزیر صحت‌عامه از مرکز صحی فرعی لجده دیدن نمود

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان و هیآت همراه شان در ادامه سفرش به ولایت تخار از مرکز صحی فرعی لجده در این ولایت دیدن نمود.

در این دیدار محترم وزیر صحت‌عامه. . .

BACK TO NEWS