نظارت از سوی مسوولان رياست صحت عامه ولايت دایکندی

rasooli_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۵۶
MOPH

بیشتر از یک تُن دواهای نشه‌آور و تاریخ‌ گذشته از دواخانه‌ها و مراکز صحی خصوصی ولایت دایکندی جمع‌آوری و حریق گردید.

این ادویه ها در حضور داشت رییس صحت‌عامه این ولایت، نماینده گان مقام ولایت، قوماندانی امنیه، مبارزه علیه مواد مخدر، ریاست زراعت، ریاست صنعت‌وتجارت، شورای علما، رسانه‌ها، مجاهدین و مردم محل حریق گردید.

این دواها شامل ۶۲ قلم دواهای نشه‌آور و غیر مجاز و ۳۸ قلم دواهای تاریخ‌گذشته بود که ارزش مجموعی آن به (۱۹۲۰۶۰) افغانی می رسد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۸
Background image

وزیرصحت‌عامه از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیرصحت‌عامه و هیأت همراه شان در جریان سفرش به ولایت بدخشان از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند.

دراین دیدار محترم داکتر قلندرعباد وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه و هیأت همراه اش در جریان سفر به ولایت بدخشان از خدمات شفاخانه حوزوی ولسوالی کشم در این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، ضمن بازدید از روند ارائه خدمات صحی در شفاخانه حوزوی، به کارمندان صحی هدایت داد تا به خاطر تداوی بیماران و رسیده گی به مشکلات صحی آنان تلاش بیشتر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

محترم داکترقلندرعباد وزیر صحت‌عامه کشور و هیآت همراه شان، در ادامه شفرش به ولایت بدخشان با معاون والی این ولایت دیدن نمود

در این دیدار رییس صحت‌عامه ولایت بدخشان، در پرزنتیشنی با حضور معاون والی این ولایت کارکردها و چالش‌های صحی ولایت بدخشان را با محترم وزیر صحت‌عامه شریک ساخته و خواهان حل مشکلات شان از. . .

BACK TO NEWS