محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان، با حافظ محمد آغا حکیم والی پنجشیر در دفتر کارش دیدار و گفتگو کرد

rasooli_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۹:۵۵
MOPH

در این دیدار، وضعیت سیستم صحی ولایت پنجشیر، ارائه خدمات صحی بهتر به باشنده گان این ولایت و تجهیزات شفاخانه ها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه گفت: " به ارایه خدمات صحی در ولایت پنجشیر توجه ویژه ای خواهد شد تا زمینه تداوی بهتر و خوبتر برای مردم این ولایت فراهم شود."

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۹
Background image

محترم مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، در نشستی کار کردهای واحد مراقبت های جدی ( ICU ) این وزارت را بررسی نمود

در نشستی که به این مناسبت راه اندازی شد، داکتر جواد جهید آمر مراقبت های جدی وزارت صحت‌عامه و تیم همراه شان در پرزنتیشنی کارکردها، پلان های آینده، اهداف و مقاصد، پیشنهادات، چالش‌ها و راه. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۵:۴۳
Background image

نظارت از سکتور خصوصی در ولایت بادغیس

تیم نظارت از قوانین صحی و بررسی ریاست صحت‌عامه ولایت بادغیس و نماینده گان ادارات مختلف به مقدار ۵  تُن مواد خوراکی، غیرخوارکی و نوشیدنی‌ های تاریخ گذشته را از دوکاکین و گدام های شهر. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۶:۵۹
Background image

امتحان ۵۰ تن از کاندیدان بخش های مختلف اکسین میزلس را اخذ نمود

ریاست عمومی طب وقایوی وزارت صحت‌عامه در همکاری با آمریت معافیت کتلوی این وزارت در نشستی امتحان ۵۰ تن از کاندیدان بخش های ارتباطات، تریننگ، مالی و اداری، انجینر زنجیر سرد و فوکل پاینت. . .

BACK TO NEWS