لطفا برای تقاضای آزمايش لابراتواری بيماري كرونا(كويد-١٩) نكات زير را در نظر داشته باشید:

Panah_moph

هموطنان عزیز!
بر اساس شواهد و تجارب عملی، تا زمانی‌که یک شخص دارای اعراض و علایم کلینیکی مرض کرونا را نداشته باشد، ضرور نیست تحت آزمایش ویروس کرونا قرار گیرند.
بنا از تمام هموطنان عزیز خواهشمندیم اگر تب، سرفه، نفس تنگی دارید و با افرادی که از کشورهای ایران، ایتالیا، چین، امریکا، کوریای جنوبی و دیگر کشورهای که این ویروس در آن شیوع کرده است برگشت نموده اند در تماس نبوده اید، ممکن شما دچار یکی از بیماری های موسمی شده باشید که قابل نگرانی نبوده و نیاز نیست برای آزمایش به مرکز صحی ویروس کرونا مراجعه کنید. چرا که این کار شما نه تنها باعث هدر رفتن منابع می‌گردد؛ بلکه با خطر مصابیت به این ویروس به دلیل قرار گرفتن در کنار افرادی به ویروس مبتلا استند و برای معاینه مراجعه کرده اند مواجه خواهید شد.
از تمام شهروندان محترم خواهشمندیم تا این موضوع را جدا در نظر گرفته و از اخذ و ارسال نمونه های غیر ضروری و غیر معیاری به لابراتوار ها که باعث ازدحام و حجم اضافی کار بالای کارمندان صحی می‌گردد خودداری نمایید.
قابل ذکر است، کسانی که در تماس با افراد مبتلا به این ویروس بوده و علایم این ویروس در وجود شان دیده نشده است باید برای ۱۴ روز تحت قرنطین خانگی باشند و با هیچکس در تماس نباشند. اگر در این مدت اعراض و علایم (‌تب ،‌سرفه یا مشکلات در تنفس )‌نزد شان پیدا گردید لطفا با تیم های سرویلانس ولایتی در تماس شده یا به شفاخانه مخصوص برای بیماران کرونا (کوید-۱۹) مراجعه نموده تا تحت آزمایش و مراقبت گیرند.

آخرین اطلاعیه ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۱۰:۵۸
Background image

کمپاین ملي واکسین پولیو

کمپاین ملي واکسین پولیو امروز در سراسرکشور آغاز شد

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۳۶
Background image

قابل توجه کاندیدان امتحان  Comprehensive۱۴۰۳

کاندیدان محترم که خواهان سپری نمودن امتحان Comprehensive می باشند، نقاط ذیل را در نظر گیرند:

۱-تکمیل و تأیید مونوگراف حتمی می باشد.

۲- دوکتوران محترم که پروگرام تخصص خویش را تکمیل ولی . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳ - ۱۶:۲۲
Background image

اطلاعیه ریاست عمومی اکمال تخصص!

تاریخ ثبت نام امتحان ترینری !

Back to announcements