حدود 30 باب دواخانه و کلینیک های غیرقانونی توسط ریاست صحت‌عامه لوگر مسدود گردید

Panah_moph
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۵ - ۱۶:۲۷
حدود 30 باب دواخانه و کلینیک های غیرقانونی توسط ریاست صحت‌عامه لوگر مسدود گردید

ریاست صحت‌عامه ولایت لوگر و مدیریت عمومی بررسی از تطبیق قوانین صحی این ولایت در یک بررسی 30 باب کلینیک، دواخانه، اکسری،لابرتوار و معاینه خانه  را به روز دوشنبه 4 دلو سال روان به خاطر نداشتن اسناد قانونی و خلاف ورزی از قوانین مسدود نمودند.
این ادارات توسط تیم نظارت ریاست صحت‌عامه این ولایت در ولسوالی های محمد آغه، بره کی برک و خوشی  ولایت لوگر به خاطر نداشتن اسناد قانونی و خلاف ورزی مسدود گردیدند.
داکتر قدرت الله عادل رییس صحت‌عامه لوگر از کنترول قیمت ادویه در این ولایت نیز خبر داده افزود که گام های در این راستا نیز برداشته شده است و ما تلاش می نماییم تا نگرانی های صحی مردم را در این ولایت برطرف نموده وقانون را به طور یکسان بالای همه تطبیق نماییم.
قابل تذکر است  که روز گذشته نیز این ریاست 10 تُن ادویه تاریخ گذشته و بی کیفیت را که در نتیجه تلاش تیم نظارتی از جمله مرکز ولایت و برخی ولسوالی ها ی آن در یک سال جمع آوری شده بود حریق نماید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۳۳
Background image

کلینیک‌های صحی سیار انجمن رهنمای خانواده‌ افغان در ولایت بلخ افتتاح گردید

مولوی شیخ میر صدام معاون و سرپرست ریاست صحت‌عامه‌ ولایت بلخ از موسسه‌ی افگاه به خاطر ایجاد و حمایت این کلینیک‌ها ابراز امتنان نموده افزود، این کلینیک‌های صحی سیار محلات مهاجرنشین و. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۴:۴
Background image

وزارت صحت‌عامه امارت اسلامی افغانستان در نشستی با شعار "صحت من حق من " از روز جهانی صحت گرامی داشت به عمل آورد

هدف بزرگداشت از این روز، افزایش آگاهی عامه، دسترسی بیماران به خدمات صحی، دستاوردهای حوزه صحی و به اشتراک گذاری اطلاعات در این زمینه می‌باشد.

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، عرضه. . .

BACK TO NEWS