دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با رییس عمومی نهاد داکتران بدون سرحد

Panah_moph
دوشنبه ۱۴۰۰/۵/۱۸ - ۱۷:۱۱
دیدار سرپرست وزارت صحت عامه با رییس عمومی نهاد داکتران بدون سرحد

دوشنبه، 18 اسد 1400

داکتر وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، امروز با آقای فلیپی ریبیریو رییس عمومی نهاد داکتران بدون سرحد "ام اس اف" در دفتر کارش دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست، روی چگونه‌گی عرضه خدمات نهاد داکتران بدون سرحد در کشور و همکاری های مشترک وزارت صحت عامه با این نهاد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

سرپرست وزارت صحت عامه، از خدمات نهاد داکتران بدون سرحد و تمام داکترانی که همین اکنون در ولایت‌های که جنگ جریان دارد مصروف خدمت اند تشکر نموده و بر تقویت همکاری این نهاد در افغانستان تاکید کرد.

داکتر مجروح، هم‌چنان گفت که در کنار رسیده‌گی به واقعات تروما، فعالیت‌های روزمره در مراکز صحی ولایت‌های جنگی باید تقویت گردد تا به افراد نیازمند در این بخش نیز رسیده‌گی صورت گیرد.

آقای فلیپی ریبیریو، بر همکاری این نهاد با وزارت صحت عامه تاکید کرده گفت که قرار است یک واحد 25 بستری را برای واقعات تروما در ولایت کندهار ایجاد نماییم و نیز به ولایت‌های کندز، هلمند و دیگر ولایات که این نهاد در آن خدمات عرضه می‌کند مقدار دوا و تجهیزات کمک صورت گیرد.

آقای فلیپی نیز تعهد کرد که خدمات ایمرجنسی، اطفال و کرونا را در ولایت هرات ادامه می‌دهند.

او هم‌چنان از همکاری وزارت صحت عامه با این نهاد تشکری کرده و تلاش‌های سکتور صحت را در امر ارایه خدمات صحی قابل ستایش خواند.

نهاد داکتران بدون سرحد در ولایت‌های خوست، هرات، کندهار، هلمند و کندز فعالیت دارد و در کنار وزارت صحت عامه برای مردم خدمات صحی ارایه می‌کند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۴۰
Background image

مولوی عبدالولی حقانی معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت‌عامه، با رییسان صحت‌عامه ولایت های بامیان، غزنی و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت نمود.

در این نشست که رییسان مرکزی وزارت صحت‌عامه نیز حضور داشتند، رییسان صحت‌عامه ولایت های متذکره مشکلات صحی و پیشنهادات ادارات خود را با رهبری وزارت صحت‌عامه شریک نموده و خواهان رسیده گی به. . .

BACK TO NEWS