دعوت به داوطلبی سیو سه (33) قلم مواد لابراتواری

akbari_admin

Publish Date

Closing Date

Location کابل - افغانستان

{شفاخانه وزیرمحمد اکبرخان} ازتمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی سی سه  قلم مواد لابراتواری اشتراک نموده و کوتیشن را از { مدیریت عمومی تهیه و تدارکات شفاخانه وزیرمحمد اکبرخان  } بدست آورد ، کوتیشن ها را  طور سربسته بتاریخ 13/7/1444 در حضور داشت هیات موظف تسلیم نموده و مبلغ 100000 یکصد هزار افغانی به شکل تضمین از شرکت ها نقدآ اخذ میگردد. جلسه آفرگشایی به تاریخ15/7/1444 مطابق 17/دلو/1401 روز دو شنبه ساعت 10:00 قبل از ظهر  در اطاق کنفرانس روم منزل اول دست راست تدویر می گردد. شرکت برنده بعد از ارزیابی درمدت سه یوم تمام اجناس  مورد ضرورت را به شفاخانه اکمال و انتقال نماید و به تاخیر انداختن اکمال نمودن اجناس  , تضمین شرکت ضبط شده و قرارداد به شرکت دومی واگذار میگردد.

داوطلبی های بیشتر

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۲۶ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادگاز مایع

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک یک قلم گاز مایع ضرورت سال مالی . . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۱۸ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرار دادگازآکسیجن طبی

بدین وسیله به تأسی از فقره(2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت صحت عامه / ریاست شفاخانه ملی اطفال اتاترک در نظر دارد، قرار دادیک قلم گازآکسیجن طبی مورد . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۲:۳۱ کابل - افغانستان
Background image

اطلاعیه عام تصمیم اعطای قراردادتهیه و تدارک یک قلم نان خشک

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، {انستیتوت صحت طفل اندراگاندی} در نظر دارد، قرارداد {تهیه و تدارک یک قلم نان خشک ضرورت سال مالی . . .

Back to tenders