هیئآت مشترک به رهبری رئیس ارشاد و دعوت سفر خود را به ولایات شمالی کشورآغاز کرد

rasooli_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۲:۳
MOPH

هیئآت مشترک به رهبری مولوی محمد قاسم حقانی رئیس ارشاد و دعوت وزارت صحت‌عامه، سفر خود را به ولایات شمالی کشور که شامل ( بغلان، کندز، مزارشریف، جوزجان و سمنگان) می شود آغاز کرد.

 

هدف از این بازدید اصلاح اظهارات کارمندان حوزه صحی، نظارت و کنترول ادارات مربوط به سکتور صحی در روشنایی قوانین ارشاد و دعوت و استخدام چند تن در پست های خالی مدیریت ارشاد و دعوت می‌باشد.

به همین منظور سفر از ولایت بغلان آغاز گردیده و علاوه بر ریاست صحت‌عامه و شفاخانه مرکزی ولایت بغلان از بسیاری از مراکز صحی دیگر نیز بازدید صورت گرفت که در آن به خاطر اصلاح اظهارات کارمندان صحی و اهمیت اوامر اسلامی و تطبیق آن به کارمندان صحی معلومات  داده شد.

قابل ذکر است که این بازدید تا چند روز دیگر ادامه خواهند داشت و در جریان آن به کارمندان صحی ولایات کندز، مزارشریف، جوزجان و سمنگان بیانیه های اصلاحی و توصیه های لازم اسلامی برای کارمندان صحی ارائه خواهند شد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۸
Background image

وزیرصحت‌عامه از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیرصحت‌عامه و هیأت همراه شان در جریان سفرش به ولایت بدخشان از مرکزصحی اساسی ثمرقندی ولسوالی کشم این ولایت بازدید نمودند.

دراین دیدار محترم داکتر قلندرعباد وزیر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۵۶
Background image

محترم داکتر قلندر عباد وزیر صحت‌عامه و هیأت همراه اش در جریان سفر به ولایت بدخشان از خدمات شفاخانه حوزوی ولسوالی کشم در این ولایت بازدید نمودند

محترم داکتر قلندرعباد وزیر صحت‌عامه، ضمن بازدید از روند ارائه خدمات صحی در شفاخانه حوزوی، به کارمندان صحی هدایت داد تا به خاطر تداوی بیماران و رسیده گی به مشکلات صحی آنان تلاش بیشتر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۷
Background image

محترم داکترقلندرعباد وزیر صحت‌عامه کشور و هیآت همراه شان، در ادامه شفرش به ولایت بدخشان با معاون والی این ولایت دیدن نمود

در این دیدار رییس صحت‌عامه ولایت بدخشان، در پرزنتیشنی با حضور معاون والی این ولایت کارکردها و چالش‌های صحی ولایت بدخشان را با محترم وزیر صحت‌عامه شریک ساخته و خواهان حل مشکلات شان از. . .

BACK TO NEWS